The best thing I never had

Publicerat: 2011-06-14 Kl: 21:12:00 | I kategori: Min vardag



Just nu sitter jag och planerar sommaren och den verkar bli fläskig! Jag kommer ju ha min första semester i hela mitt liv och det känns bra. Så nu jäklar

Annars då? Jo, lever. Imorgon ska jag kanske (äntligen) vara med fina Sandra. Senare i veckan ska jag även be min fina mor att färga mitt huvud. Och till helgen får vi se, har en del planer men det är ju bara tisdag än så. 

Sune håller på med listerna i mitt sovrum nu och sedan är det KLART! Då är det bara att slänga upp gardiner och ställa alla saker på sin plats, iiih. Senare ska jag väl även uppdatera lite som ny sängstomme och byrå..

Liten update, fuckyouhejdåå



Emma är söderut och jag saknar henne.. Blä.
Men hoppas du har det bra finunge,
det är du värd! 


Kommentarer
Postat av: emma

Saknar dig med gullunge! Snart kommer jag och checkar in ditt sovrum och hänger på din ballis! <3

2011-06-15 @ 10:52:56
URL: http://esoderstrom.blogg.se/
Postat av: D

Varför var "milf" det första jag tänkte på när jag såg den där bilden? fuckyouocksåhejdåå

2011-06-15 @ 13:07:56
Postat av: Emma

D: Haha du är cp du! Skaffa blogg med dig någon gång!? :D

2011-06-15 @ 16:05:40
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0