Hoppsan

Publicerat: 2011-03-17 Kl: 23:51:41 | I kategori: Min vardag



Sorry, skitdålig bloggning de senaste dagarna men jag gör typ inte annat än att sova och kolla på BB när jag kommer hem för jag har ingen ork till annat. Så det blir inte mycket till blogginlägg då inte! Men tydligen orkar jag nu såhär vid nattetid..

Imorgon ska jag och Carro ut i Sundsvall och se Hoffmaestro vilket kommer bli kuuung. Ser verkligen fram emot denna kväll tillsammans med henne, härlig musik och några glas vin!

Nä nu ska jag slänga mig i sängen för imorgon är det en ny arbetsdag och jag hoppas att ALL snö i hela Härnösand har försvunnit till dess att jag ska ut med min postbil, tack!



God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0