Nu för ni vara nöjda

Publicerat: 2011-11-19 Kl: 10:25:49 | I kategori: Min vardag



Har inte kunnat lägga över bilder från kameran till datorn då jag inte har hittat kabeln än. Förr använde jag ju alltid bara minneskortet för att föra över bilder till den bärbara men nu har jag ju ny dator så hihi. Så då får ni en fin Iphonebild. Här är tatueringen. Den kanske är vädligt klyschig men den har länge betytt för mig. Den står för att det du gör kommer att gå tillbaka till dig och att så som du behandlar mig ska jag behandla dig. Det betyder den för mig. Finns stor chans att det kommer fler inom kort ;) Hörshej




Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh, dundersnyggt! jag gillar också det citatet :)

2011-11-21 @ 23:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0