snurrsurr

Publicerat: 2011-11-25 Kl: 22:45:35 | I kategori: Min vardag


Jaa här händer det ju inte mycket (igen, sorry!) Men det är mycket nu, hua. Har inte ens hunnit kolla på alla mina serier som jag följer denna vecka. Har fått se ikapp alla idag, bland annat The Walking dead, Gossip girl, Salong Betong, förra helgens Så mycket bättre. 

Och nu ikväll har jag mest suttit och installerat en massa, bland annat Batman och The Sims Husdjur. Har nyss provat Batman och det är asnice! Nu ska jag prova The Sims. 

Har faktiskt plockat fram lite julsaker (trots 0 % julkänsla. Men mysigt är det) Slänger upp bilder när det är ljusare ute

Lite bra låtar då:

Rihanna - You Da One
Duvchi - Turtleduvs
Foster The People - Pumped Up Kids
Icona Pop - Nights like this
Still Pee & Ru ft LaPuma - Done did it
Marcus Price & Carli - Flaska & Bas
Adrian Lux & The Good natured - Alive
Marlon Roudette - New age
Monty - Dina armar
Mac Miller - Party on Fifth Ave.


Hörshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0