Dessa jävla avtryck

Publicerat: 2011-10-02 Kl: 22:46:24 | I kategori: Deep talk



Jag har blivit krossad så många gånger förr
Lurad
Därför tog det lång tid att låta dig komma nära
Så pass nära att du gjorde avtryck
Avtryck som förvandlades till känslor
Känslor för dig
Du kommer in i mitt liv och gör mig glad
Ändrar min syn på kärlek och pojkar med mörkt hår och fint leende
De kanske inte bara vill såra och lura mig?
Han kanske vill vara en del av mitt liv?
Men sedan vände du.
Det sista jag såg av dig var din ryggtavla innan dörren slogs igen.
Utan anledning
Nu sitter jag här
Helt tom
Krossad
Lurad
Som så många gånger förr
Ingen får komma nära igen
Ingen får göra avtryck
För de är för svåra att glömma
Jag har blivit krossad så många gånger förr
Lurad
Därför tog det lång tid att låta dig komma nära
Så pass nära att du gjorde avtryck
Avtryck som förvandlades till känslor
Känslor för dig
Du kommer in i mitt liv och gör mig glad
Ändrar min syn på kärlek och pojkar med mörkt hår och fint leende
De kanske inte bara vill såra och lura mig?
Han kanske vill vara en del av mitt liv?
Men sedan vände du.
Det sista jag såg av dig var din ryggtavla innan dörren slogs igen.
Utan anledning
Nu sitter jag här
Helt tom
Krossad
Lurad
Som så många gånger förr
Ingen får komma nära igen
Ingen får göra avtryck
För de är för svåra att glömma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0