Vilken måndag..

Publicerat: 2011-10-24 Kl: 21:18:43 | I kategori: Min vardag



Inatt vaknade jag vid 3-tiden av att jag hade en sprängande huvudvärk.. Kul att vakna av det?! Nej. Den har sedan hållit i sig hela dagen, wiho.
Jobbet ringde typ 2 sek efter att väckaren hade ringt och de hade tydligen skrivit fel på schemat så jag började tidigare än vad jag skulle, kul.
Har papercuttat mina fingrar, ajaj
Ätit mammas goda kräftsoppa
Vill tatuera mig
Kollat på serier, The walking dead och Sopranos
På torsdag ska vi se Småstadsliv, längtar som faan!
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa för jag är duktig. Hejdå




Kommentarer
Postat av: D

Dra åt helvete vad du är snygg! Gör ju ont i mig!

2011-10-25 @ 13:08:07
Postat av: Emma

D: Fina du!

2011-10-25 @ 22:30:26
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0