Lugna helgen

Publicerat: 2011-09-25 Kl: 22:47:18 | I kategori: Min vardag



Fredag
Var svintrött efter en jobbig vecka på jobbet så det var ganska lugnt fast ändå inte. Joggade, solade, handlade mat, lagade mat, städat lite och sedan somnade jag i soffan vid 21 haha. Somnade i sängen 22. Sjukt trött tjej! Hann inte ens ta mitt efterlängtade glas vin?

Lördag
Sov ju typ 12 timmar, utvilad och gla'! Så då strosade jag omkring här i badrocken i timmar efter att ha duschat och sedan ringde Emma och vi möttes upp för att ta en fika på Waynes och sedan rullade vi ner till Sundsvall för lite myshäng. Sedan avslutade vi kvällen med att kolla på Småstadsliv, mys!

Söndag
Myst på hos mammsen hela dagen. Min sjuuuka familj alltså haha. Puss

Myshelgen då men nästa helg blir det nog andra bullar om jag får som jag vill!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0