Ett skämt ?

Publicerat: 2012-04-25 Kl: 22:14:33 | I kategori: Min vardag



Ja mitt immunförsvar är ju ett enda stort skämt.. Det började med att jag har känt mig förkyld sedan i slutet av förra veckan. I söndags så fick jag ont i höger öra och sedan dess har jag haft lock för det.. Kul? Nä. Och inte nog med det så vaknade jag med ögoninflammation imorse, yey! Var väldigt röd i ögonen imorse och tänkte: "Men SÅHÄR trött är jag inte" Och det höll i sig.. Blä.. Vet inte vad jag har för fel?? Äter rätt, äter frukt, sallad, tar vitaminer och tränar? Well, well. Bara att jobba på och försöka bli frisk. Det som inte dödar..


Positivt med idag är att lönen kom, mina skor från Nelly eventet kom i min storlek (de är underbara!!) och bästa Fredrik lagade mat åt mig medan jag vilade. Han är bäst. Nu kommer han snart hem hoppas jag så vi kan mysa lite framför tvn och dricka kaffe. 


Helgen är ganska ospikad just nu tack vare alla inflammationer jag tydligen har.. Men Emma fyller ju år så jag vill försöka pallra mig ner dit!

Nu ska jag kleta på salva i ögonen. Hej på er!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

mycket snygga! bra val :) ..fick sms idag att mina var påväg hem till mig ;) hihi!

2012-04-25 @ 23:15:05
URL: http://bexonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0