Fullt öös

Publicerat: 2012-01-29 Kl: 16:24:29 | I kategori: Glamour



I fredags blev vi bjuden på tacos hos syrran med mammsen också. Jättetrevligt! Sedan låg jag i soffan hela kvällen medan min finaste var på afterwork. Lugn och skön fredag helt enkelt för mig.

Igår hade finaste Anna 20-års kalas och där bjöds det på en massa gott, trevligt sällskap och skratt. Sedan var det ju tänkt att vi skulle dra en utgång i Sundsvall men frugan och hennes gubbe blev sjuk så det tar vi igen senare. Så jag och Fredrik drog en utgång i Härnösand istället och hade skitkul! 

Imorse lät jag söthönan ligga kvar ett tag medan jag dukade upp och fixade frukost, för det tycker jag han är värd. Medan han har jobbat så har jag legat i soffan och laddat ner en massa appar och kollat på 101 Dalmatiner, söt film. Nu ska vi snart ut till mamma och fylla våra magar med gojävla mat.

Hörshej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0