Where have you been

Publicerat: 2012-01-21 Kl: 17:36:17 | I kategori: Min vardag



Har haft en finfin vecka trots att jag har varit (är) förkyld. Har haft Sveriges huvudvärk och halsont men ändå haft ett leende på läpparna. Har haft en fin person som har tagit hand om mig och muntrat upp mig. 

Igårkväll for jag ner till Lina för att bli bjuden på god middag och trevligt sällskap. Vi satt och surrade på och hade det så bra så. Nästa gång måste hon försöka komma upp hit bara haha

Idag började jag dagen med att titta in i vackra ögon och dra fingrarna genom hans bruna hår. Sedan var det bara ut och skrapa och borsta av bilen.. Jag är trött på snön ja. Men men. Snart drar jag till andra sidan jorden såå. Nervös like hell är jag! Ska snart svida om till finare kläder och smink för ikväll har jag en dejt på bion. Livet är faktiskt fint!



Och lite bra musik en lördag som denna:

Urban Cone - Freak
Rihanna - Where have you been
Lana Del Ray - Born to die
Anna Ternheim & Dave Ferguson - The longer the waiting (the sweeter the kiss)
Rizzle Kicks - When I was a youngster
Labyrint - Hasslade
Aleks & Mohammed Ali - Robot
Albin Gromer & Timbuktu - För det är du



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0