Iphonebilder från idag

Publicerat: 2012-03-05 Kl: 08:43:07 | I kategori: Resa







Dado jobbade idag så jag tog en rejäl sovmorgon. När jag vaknade var det superfint väder (oväntat eftersom det var sagts att det skulle bli regn!) Så jag gav mig iväg till Cronulla beach, tog ett tag att gå dit men det var jättefint och låg på stranden ett tag innan jag var tvungen att gå hem ige, badade inget för jag hade det nog bra i solen.

På väg hem kikade jag på torget i Cronulla och köpte muffin och iskaffe, slurp. På promenaden hem var jag tvungen att gå in och köpa två kalla öl att ta med hem haha.. Dyrt men åh så gott!

Imorgon verkar det ska bli regn så vi får se vad vi hittar på, finns ju som sagt en massa annat att hitta på när det är tråkigt väder. Typ gå på zoo, Aquarium, åka till ett shoppingcenter som heter Westfield hehe.

Puss på er där hemma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0