Lite utfyllnad (tidsinställt inlägg)

Publicerat: 2012-03-06 Kl: 05:03:00 | I kategori: Listor


min bästa vän är hemma i Sundsvall
när jag borstar tänderna gör jag ofta en massa saker samtidigt
när jag lagar mat har jag helst på hög musik och sjunger och dansar
jag är rädd för spindlar och att bli ensam
den värsta känslan är ångest
den bästa känslan är när man är kär, glad och får vara med sin familj
jag är bäst på att vara knäpp
jag är sämst på att välja vad jag ska ha för pizza/glass...
jag lyssnar på musik! Älskar musik. Lyssnar så ofta jag kan
jag pratar helst inte inför mycket folk
jag tycker om att vara med min familj, mina vänner, min pojk, köra bil, shoppa, dricka kaffe, dricka vin, klackar, Birsta
kärlek är fint, hemskt, jobbigt, underbart
i somras hade jag min första betalda semester, var på en massa festivaler och drack en massa öl
sist jag grät var på tåget till Stockholm från Sundsvall..
när jag vill tänka tar jag Iphonen med musik och går ut och går
när jag bakar blir det gött?
just nu tänker jag på Sverige
idag har jag sooolat och promenerat
ikväll ska jag käka något gott med Dado och kanske ta mig lite vin?
imorgon kommer jag göra något spännande här i Sydney?
min mobiltelefon är min bebis, kan inte leva utan den. (Men har provat på nu lite lätt när jag inte kan ha kontantkort här)
när jag vaknar på morgonen vill jag att min snygging ska ligga bredvid mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0