En lugn helg i maj

Publicerat: 2012-05-06 Kl: 18:13:08 | I kategori: Min vardag



Har haft en jättefin helg (igen). En lugn och skön helg. I fredags chillade vi bara, åt pizza och bara mådde. I lördags for jag till Birsta för att fika med Emma, shoppa lite och surra av oss. Hittade lite ljus och ljusdekorationer på Boom, jag är så kär i den affären.. Vill ha typ allt där? Tack!

Idag har jag känt mig som värsta hemma/fotbollsfrun haha, närå. Mitt hjärta är långt åt fan och spelar fotboll och jag har tvättat och städat sedan typ halv 10 imorse till 17. Bra jävla duktig? Har nog tvättat allt som går att tvätta i denna lägenhet. Så nu ska jag bara städa upp lite till sedan ska jag ta det lugnt.

Hur bra är inte Melissa Horn - Live på cirkus då?! Älskar't

Hur det är med förkylningen? Jorå den är kvar. Ögon och öron är nu bra men hostan och näsan håller väl på att ta livet av mig snart, wiho!

På torsdag drar vi till Stockholm för en liten weekend (min födelsedagspresent, iiih!) Kommer att bli så jävla kul och skönt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0