Fredag, rödvin, tända ljus och Ken Ring

Publicerat: 2013-11-15 Kl: 20:59:58 | I kategori: Min vardag


Sitter äntligen med ett glas rödvin i handen och ett tonvis med ljus tända i lägenheten 
Pojkvännen är borta för att se fotboll och grilla med vänner
Jag, mammsen och bror käkade en pizza här hos mig, mys!
Imorgon ska jag fika/luncha tillsammans med fina Annika som jag tyvärr inte har träffat på aslänge, men imorgon så!
 
Senare på kvällen åker jag och pojkvän ner till Sundsvall för att träffa Emma och Björn för att gå ut och käka på Udda Tapasbar, mys! Jag måste ju fira mina hjärtan! 
 
Nu ska jag måla naglarna och fortsätta lyssna på Titiyos tolkning av Ken Rings låt från förra helgen. Har bara sett små delar av Så mycket bättre detta år men såg förra helgens avsnitt därför att jag visste att det skulle bli så fint. Och Titiyos låt var så jävla undebar. Dog ju..
 
 
 
Fick julklapp av Posten idag. Superfin, tackar tackar!
 
 
Kanske ikväll att hans dröm också blir din
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0